פניות הציבור

 
​מלבד הקפדה על איכות מקצועית, האגף לסיוע משפטי דוגל ומבצע מדיניות של שירות איכותי, מהיר ויעיל.​

  • במקרה שהינכם סבורים כי עניינכם אינו מטופל כיאות ו/או לא ניתן מענה הולם לפניותיכם ותלונותיכם, אנו כאן כדי לסייע.
  • לכל תלונה יש כתובת, הינכם רשאים לפנות לכל אחד ממחוזות האגף לסיוע משפטי. 
    ניתן לשלוח מכתב לכתובת המופיעה באתר ואנו נעשה הכל כדי לסייע.
  • אם למרות מאמצינו נפלה בתוכן האתר שגיאה נודה אם תפנו את תשומת ליבנו לכך.
    נשמח במיוחד אם תציעו לנו כיצד ניתן לשפר את השירות שניתן על ידנו באחת מדרכי התקשורת;
  1. באמצעות פנייה לכתובת דוא"ל.
  2. כתובת הנהלת האגף לסיוע משפטי:
    רח' הסורג 1, בית מצפה, ירושלים, ת.ד. 1777, מיקוד 9414501
  • כמו כן, ניתן לפנות למחוזות באמצעות המייל המופיע בפרטי ההתקשרות: